جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



انگشتانت را …
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام!…


اس ام اس سنگین و عاشقانه جدید 93
sms sangin va ziba



دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی
تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی
این چه احساسیه که واسه من مقدسی
تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی


اس ام اس سنگین و تنهایی
sms sangin va ziba



بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…
دست به خلاف بزنیـم…!
من اندوه تـــو را مـــی دزدم…!
تو تنهـایـی مـرا…!!

  

اس ام اس سنگین و بامعنی
sms sangin va ziba



عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید
هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید . . .


اس ام اس دوبیتی عاشقانه جدید
sms sangin va ziba



تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست
 محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت
 که در این وصف زبان دگری گویا نیست .


اس ام اس دوبیتی زیبا
sms sangin va ziba



بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم
 گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم
گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی
 من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .


اس ام اس دوبیتی های عاشقانه
sms sangin va ziba



یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود
 روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود
دیدگانم را چه دانی که دگر سویی نیست
 به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود


اس ام اس شعری
sms sangin va ziba



در میان همگان گشتم و عاشق نشدم
تو چه کردی که تو را دیدم و دیوانه شدم .


اس ام اس های سنگین احساسی
sms sangin va ziba



دیدی همان یک مشت دانه ی احساسی که پاشیدی
چه طور خیال پرواز را از سر این پرنده پراند؟!


اس ام اس سنگین فاصله
sms sangin va ziba



همیشه از فاصله ها گله میکنیم شاید یادمان رفته که
در مشق های کودکی برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود!


اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin va ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ق.ظ

حال نکردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد