جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghane jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه جدید
sms asheghane jadid



اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت
به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد
به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...


اس ام اس عاشقانه جدید شهریور 93
sms asheghane jadid



انگشتانت را …
به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت
کم آورده ام!…

  

اس ام اس عاشقانه جدید مهر 93
sms asheghane jadid



دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی
تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی
این چه احساسیه که واسه من مقدسی
تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی


اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93
sms asheghane jadid



بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده…
دست به خلاف بزنیـم…!
من اندوه تـــو را مـــی دزدم…!
تو تنهـایـی مـرا…!!


اس ام اس عاشقانه جدید آذر 93
sms asheghane jadid



عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید
هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید . . .


اس ام اس عاشقانه جدید دی 93
sms asheghane jadid



تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست
 محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت
 که در این وصف زبان دگری گویا نیست .


اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 93
sms asheghane jadid



بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم
 گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم
گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی
 من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .


اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 93
sms asheghane jadid

گرچه جدا از تو ولی ، همیشه با تو زیستم
من و تویی نکن که من ، کسی به جز تو نیستم . . .



اس ام اس عاشقانه جدید همراه با عکس
sms asheghane jadid


دیدی همان یک مشت دانه ی احساسی که پاشیدی
چه طور خیال پرواز را از سر این پرنده پراند؟!



اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبا
sms asheghane jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد