جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



دلتنگی
asheghaneh



فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !


دلتنگم
asheghaneh



دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
 در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم
 بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .


خوشبختی
asheghaneh



خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

  

عاشقانه زیبا
asheghaneh



مثل یک روح در دو پیکریم
تو در پیکره ی خدایی
من در پیکره ی انسانی
عاشقانه میپرستمت
شاید روزی
یک روح در یک پیکر شویم . . .


دوستت دارم
asheghaneh



دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن
اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود !
نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . .


کاش میشد
asheghaneh



کاش میشد:بچگی را زنده کرد
کودکی شد،کودکانه گریه کرد
شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود
آن قیامت، که دمی بیش نبود
فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟
کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .


چشمان خمارت
asheghaneh



نقش چشمان خمارت، چه کشیدن دارد
 سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
 حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .


عاشقانه ها
asheghaneh



عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم . . .


باران
asheghaneh



احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است . . .


عشق
asheghaneh



بــی شــــک . . .
جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند
چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق
جهـــانی بـــرای تـــــو . . .


عاشقانه
asheghaneh

نظرات 2 + ارسال نظر
faezeh دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:19 ب.ظ

like

delshekaste شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.ashk@n.com

salam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد