جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام ام زیبا sms ziba 93

اس ام اس زیبا



عرفانی

sms ziba 93


از خدا نخواه که همه دنیا رابه تو بدهد
 از خدا بخواه کسی را به تو بدهد که تو را به همه دنیا ندهد


ای کاش دنیا
sms ziba 93


ای کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن
تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم !!!


شمع و عشق
sms ziba 93


شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم
شمع بدون اینکه حرفی بزند ذره ذره آب شد تا شعله به آرزویش برسد !

  

عاشقی
sms ziba 93


لحظه ای با من بیا باران شویم
در نگاه شاپرک مهمان شویم
لحظه های دور از همه تردید ها
در جوار عاشقی پنهان شویم


آغوش
sms ziba 93


در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که
فراموش میکنم باید نفس بکشم


برق نگاهت
sms ziba 93


من شیفته ی برق نگاهت شده ام
 دلباخته ی روی چو ماهت شده ام
بعد از غزل عشق که جوشید ز دل
 با ثانیه ها چشم به راهت شده ام


تنهایی من
sms ziba 93

توی تنهایی من یاد تو مهمون منه
میدونی عشق تو هم قفلای زندون منه


تو دریایی
sms ziba 93


قبل از اینکه تو رو ببینم دریا رو ندیده بودم !
اما فهمیدم تو دریایی با این تفاوت که دریا شوره ولی تو شیرین


دوست داشتن
sms ziba 93


دوثت دارم
دوصت دارم
دوسط دارم
دوصط دارم
دوثط دارم
نمیدونم چه جوری ؟ ولی دوست دارم


آسمون
sms ziba 93


میدونی فرق آسمون خدا با آسمون دلم چیه ؟
تویه آسمون خدا یه ماهه با بی نهایت ستاره ولی
تو آسمون دلم یه تک ستارست بی نهایت ماهه


اس ام ام زیبا
sms ziba 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد