جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین جدید sms ghamgin jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس
های غمگین جدید
sms ghamgin jadid



می پذیرم همه ی تاریکی ها را
 غصه های تلخ دنیا را
غمهای ناتمام روزگار را
 اما نمی پذیرم یک لحظه غم بی تو بودن را


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin jadid



من هنوز تو را مثل تمام شد مشق شبم ، دوست دارم !
مثل ستاره های رنگی که چفت می خورد به سفیدی دفترم !


خاطره باران
sms ghamgin jadid



مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره ی بارانم
 کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم ؟

  

اس ام اس غمناک
sms ghamgin jadid



بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه
 چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد


عشق خوبان
sms ghamgin jadid



عمر من در عشق خوبان سر رسید
 موی من از عشق خوبان شد سفید
 صد من چون از کبوتر خانگیست
 ناز کردن بر من از دیوانگیست
 من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟
 جان تقاضا کن که قربانت کنم


اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgin jadid



حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است
 آرام ، بی صدا ، اما همیشگی !


اس ام اس دوستانه
sms ghamgin jadid



دوستان من مثل گندمند ، یعنی یه دنیا برکت و نعمت
نبودنشان قحطی و گرسنگی و من چه خوشبختم که
زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند


اس ام اس فاصله
sms ghamgin jadid



بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند
در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد


اس ام اس زیبا
sms ghamgin jadid



دیدگانت از همیشه شادتر
 شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم دم ای مهربان
 بر گذرگاه زمان بر بادتر


شمع و پروانه
sms ghamgin jadid



بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم
 به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم .


اس ام اس غمگین 93
sms ghamgin jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد