جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و جدید jomalate ziba va jadid

اس ام اس زیبا




جملات زیبا از بزرگان
jomalate ziba va jadid



اگر کسی خوبی های تو را فراموش کرد...
تو خوب بودن را فراموش نکن...


جملات زیبا در مورد خدا
jomalate ziba va jadid



دائم شکر گزار خدا باشیم که :
شاید بدترین شرایط زندگی ما ، برای دیگران آرزو باشد . . .


جملات زیبا و کوتاه
jomalate ziba va jadid



هرگز از رودی که خشک شده است
به خاطر گذشته اش سپاسگذاری نمی کنند

  

جملات زیبا و معنی دار
jomalate ziba va jadid



به پای علف هرز هر چقدر آب و کود بریزی واست
میوه نمیاره مراقب باش برای کی و چی وقت میذاری


جملات زیبا و تنهایی
jomalate ziba va jadid



تنهایی یعنی اگر بعد از کار ساعتها هم تو ترافیک بمونی
گوشیت زنگ نخوره که دیر کردی نگرانت شدم


جملات زیبا و تیکه دار
jomalate ziba va jadid



خودت باش .. ! بگذار گرگ هاى شهر هرچه میخواهند بگویند…!
ب دنیا آمده اند تآ زوزه بکشند .. !


جملات زیبا و آموزنده
jomalate ziba va jadid



پرنده ای که پرواز بلد نیست به قفس می گوید
تقدیر...


جملات زیبا و سنگین جدید
jomalate ziba va jadid


قضاوت در مورد اشتباه هات دیگران اسان است
پی بردن به خطاهای خودمان دشوار است....

جملات زیبا و شاعرانه
jomalate ziba va jadid

دل ناله کند از من ، من ناله کنم از دل
 یارب تو قضاوت کن دیوانه منم یا دل . .


جملات زیبا و قشنگ
jomalate ziba va jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد