جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و جدید 94 jomalate ziba va jadid

اس ام اس زیبا



جملات زیبا و دلنشین
jomalate ziba va jadid



چهار چیز را در زندگی هرگز نشکنید :
اعتماد ، رابطه ، قول و قلب !
زیرا اینها وقتی می شکنند ، صدایی ندارند ولی درد زیادی دارند


جملات زیبا و کوتاه
jomalate ziba va jadid



کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .


جملات زیبا و فلسفی
jomalate ziba va jadid



ای جان حدیث ما بر دلدار بازگو
لیکن چنان مگو که صبا را خبر شود...

  

جملات زیبا و بامعنی
jomalate ziba va jadid



تعلق که نداشته باشی …
به جایی …
به کسی …
به چیزی …

تمام شدنت راحت تر از آنی میشود که گمان میکردی


جملات زیبا و جدید 94
jomalate ziba va jadid



دوستت دارم …
و پنهان کردن آسمان ، پشت میله های قفس ، آسان نیست


جملات زیبا و قشنگ
jomalate ziba va jadid

همه چیز ساده ش قشنگه
پس بزار ساده بگم
دوستت دارم قشنگم


جملات زیبا و تکان دهنده
jomalate ziba va jadid


جدا که شدیم
هر دو به یک احساس رسیدیم
تو به "فراغــــــت"
من به "فراقــــت"
یک حرف تفاوت که مهم نیست . . .



جملات زیبا و سنگین جدید
jomalate ziba va jadid


چه دنیای عجیبی است
همه میگویند،حرف دلت را بزن
اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !!



جملات زیبا و غمگین کوتاه
jomalate ziba va jadid


من از اعدام نمیترسم!
نه از “چوبش” نه از “دارش”
من از پایان بی دیدار میترسم....



جملات زیبا و خسته
jomalate ziba va jadid


حوصله...سر...! عشق...پر...! سر...درد...! مغز...هنگ...!
دل...تنگ...! چشم...تر...! گوش...کر...! مخ...رد...!
خسته نباشی سرنوشت...


جملات زیبا و دوری
jomalate ziba va jadid

فقط دوری نیست که دل ادم رو میسوزونه ....
بودن....و با تو نبودن دردش بیشتره


جملات زیبا و دلنشین عاشقانه
jomalate ziba va jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد