جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید sms jadid 94

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید
sms jadid 94



به دوست داشتَنت مشغولم
همانند سربازی که سالهاست ، در مقرّی متروکه
بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد . . .


اس ام اس جدید 94
sms jadid 94



تمام درد “من” از این است که
می دانم برای داشتن توست که به زمین آمده ام
و همین “تو” که
می دانم برای نبودن با من به زمین آمده ای . . .


اس ام اس دروغ جدید 94
sms jadid 94



چشم هارا شستم . جور دیگر دیدم اما …
باز هم فرقی نداشت دنیا پراز دروغ ونامردیه...

  

اس ام اس سلامتی جدید 94
sms jadid 94



ﺳﻼﻣﺘﯿﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﻘـﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ
ﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻦ ﻭ ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻭﺑـﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺸﻦ !


اس ام اس احساسی غمگین
sms jadid 94



دمدمی مزاج شده احســـاسم ، گاهی آرام ، گاهـــی بارانی ، چه بی ثبــاتم بـــــی تو !


اس ام اس یاد کردن 93
sms jadid 94



“یـاد تـو” پرچــم صلـحیست میان شـــورش این همـــه فکر


اس ام اس آرزو
sms jadid 94

چه فرقی دارد ،
پُشت میله ها باشی ؛
یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ،
وقتی که آرزوهایت ،
در حبس باشند !


اس ام اس سیگار جدید 94
sms jadid 94


شده ام سیگار...
تنهایی همه راپرمیکنم...
ودر تنهایی خودم میسوزم...



اس ام اس غمناک جدید 94
sms jadid 94


امشب غم ها برایم مهمانی گرفته اند و من میخواهم بترکانم همه ی بغض هایم را …


اس ام اس برای پدر
sms jadid 94


خودش خدا نیست
اما در چشمانش خدا را می بینم
پـــــــــــدرم را می گویم


اس ام اس دوستانه شهریور
sms jadid 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد