جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه sms deltangi 94

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و بارون
sms deltangi 94



دلتنگم
نفسم بریده
قلب شکسته ام سوخته
زندگی کردنم سخت شده
باران ببار...
دلتنگی هایم را بشوی
من از غصه نبودن اوست که سیاه شده ام


اس ام اس تنهایی تنهایی
sms deltangi 94



تنهاترین کسم
در تنهاترین تنهاییم
تنهایم گذاشت...
خدایا...
به حق تنهــاییت ،
در تنهاترین تنهایی اش ،
تنهــایش نگذار!!!


اس ام اس غمناک
sms deltangi 94



چقدر سخته که یهو
چشماتو باز کنی و ببینی
بعد از یه عمر با عشق زندگی کردن
جایی هستی که حالا
حتی از زندگی هم متنفری!!!!!

  

اس ام اس دلتنگی
sms deltangi 94



باران نبار...
من نه چتر دارم ، نه یار ... !!!


اس ام اس دلتنگی و تنهایی غمگین
sms deltangi 94



زین پس تنها ادامه میدهم ، !
در زیر باران ...
حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم !!!
میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم !!!!!


اس ام اس دلتنگی غمگین
sms deltangi 94



حالم ...
خوب است !!!!!!!!!!!
اما... ؟!؟!؟!؟
گذشته ام درد میکند!!!!!!


اس ام اس دلتنگی و جدایی
sms deltangi 94



جدایی پایان قصه ها نیست...
نه بره ها گرگ میشوند ،
نه گرگ ها سیر!!!
خسته ام از جنس قلابی آدم ها !!
دار میزنم خاطرات کسی که دور زد مرا !!!!


اس ام اس دلتنگی و تنهایی زیبا
sms deltangi 94

تنهایی ...
یعنی اونی که دوستش داری ...
بشینه بغلت و از اونی که دوستش داره
بهت بگه


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms deltangi 94


هر بار که خواستم به طرفت برگردم
یادم افتاد که :
دلتنـــگــی
هرگز بهانه خوبی برای تکرار این اشتباه نیست!!!


اس ام اس دلتنگی و بی وفایی
sms deltangi 94



همه دردم این بود ؛
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس دلتنگی های عاشقانه
sms deltangi 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد