جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های تیکه دار asheghane sms farsi

اس ام اس تیکه دار



جمله های تیکه دار
asheghane sms farsi



با همه صمیمی نیستم!؟
تو بزار پای غرورم! من میزارم پای شعورم!


جمله های تیکه دار جدید
asheghane sms farsi


فکر میکردم دمت گرمه؟؟ ولی دیدم سرت گرمه!!!


جمله های تیکه دار سنگین
asheghane sms farsi



به بعضیام باس گفت : به بزرگیت وقتی پی بردم که سیفونو کشیدم نرفتی پایین…

  

جمله های تیکه دار سنگین
asheghane sms farsi



این مشکل تو نی که نمیفهمی مشکل از منه که توقع دارم بفهمی


جمله های تیکه دار به بعضیا
asheghane sms farsi



به بعضیا باید گفت
میدونم آدم گوهی هستی برای اثباتش تلاش نکن…


جمله های تیکه دار خفن
asheghane sms farsi



باز من مانده ام و
نیمکتی پر هیاهو....!!
در میان این همه بودنها
چه غریبانه تنهایم...!!


جمله های تیکه دار باحال
asheghane sms farsi



هر جه می خواهد دل تنگت...
ساکت!
کسی درک نخواهد کرد!


جمله های تیکه دار و غمگین
asheghane sms farsi



برای دوباره آمدنش دعا نکن …
شاید وقتی آمد همانی نباشد که رفته بود…


جمله های تیکه دار به بعضیا باس گفت
asheghane sms farsi

به بعضیا باس گفت عاره تو هـلویی ولی ته بار بودی له شدی آره


جمله های تیکه دار و مفهومی
asheghane sms farsi


همیشه معذرت خواهی به معنای غلط کردم نیست…
گاهی یعنی خفه شو…!



جمله های تیکه دار و طعنه دار
asheghane sms farsi
نظرات 4 + ارسال نظر
amin جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

20 bod

aniseh شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ق.ظ

ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

هه.خشمان امد.

ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد