جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های عاشقانه MATN ASHEGHANE

اس ام اس عاشقانه



متن های غمگین رفتن
MATN ASHEGHANE



پرنده ای که رفت، بگذار بــــرود . . .
هــوای ســرد بــهــانــه است .
هــوای دیــگــری در ســر دارد .


متن های خدایا
MATN ASHEGHANE



خدایا… میخواهم اعتراف کنم
دیگرنمیتوانم ، خسته ام
من امانت دارخوبی نیستم
“مرا زمن بگیر” مال خودت
من نمیتوانم نگهش دارم….


متن های غمگین
MATN ASHEGHANE



این روزها هوا خیلی غبار آلود است
گرگ را از سگ نمی توان تشخیص داد
هنگامی گرگ را می شناسیم که دریده شده ایم

  

متن های عاشقانه و سوزناک
MATN ASHEGHANE



و زیباست اینکه در اوج نیاز
در اختیار خودش بگذاری
اصرار برای ماندنش نکنی
تا اگر دلش باتو نبود , برود...
تا مجبورش نکنی که به دروغ
دوستت داشته باشد


متن های عاشقانه و سنگین
MATN ASHEGHANE



هوایت چه دستان سنگینی دارد...
امروز که به سرم زد فهمیدم!


متن های عاشقانه و دلتنگی
MATN ASHEGHANE



تمام دلتنگی
قطره اشکی میشود
تا که دل روی تو بیند .

متن های عاشقانه و زیبا
MATN ASHEGHANE



خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “ من ” بود
شدی همان آرزوی من . . .


متن های عاشقانه شاد
MATN ASHEGHANE



همین که قاصدکی را فوت کنی
تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد
برای دلم کافیست . . .


متن های عاشقانه جدید
MATN ASHEGHANE



عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن !
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد !


متن های عاشقانه زیبا
MATN ASHEGHANE



خوشبختی داشتن کسی ست
که بیشترازخود ، تو را بخواهد
و بیشتر از تو . . .
هیچ نخواهد . . .


متن های عاشقانه کوتاه
MATN ASHEGHANE
نظرات 1 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

بدک نبود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد