جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمناک و زیبا sms ghamnak va ziba

اس ام اس غمگین



اس ام اس
های غمناک و زیبا
sms ghamnak va ziba



چقدر کم توقع شده ام
نه اغوشت را میخواهم
نه یک بوسه
همین که بیایی
از کنارم رد شوی کافیست...!
مرا به ارامش میرساند حتی
اصطکاک سایه هایمان...


اس ام اس های غمناک جدید
sms ghamnak va ziba



عاشق شدن مرگ مغزیست !
بعد از آن به ناچار . . .
قلبت اهدا میشود !


اس ام اس های غمناک جدایی
sms ghamnak va ziba

یک طـــــرفه بودن، همه چیز را خـراب میــکند...
از خیـــــــــابانش بگـــــــــــیر...!
تا احساســش...


  

اس ام اس های غمناک 93
sms ghamnak va ziba


حکایتم شده
حکایت جناغ...!
همه سر شکستنم
شرط بستن انگار...



اس ام اس های غمناک عاشقانه
sms ghamnak va ziba


آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …از زنـــدگی ام…!



اس ام اس ها غمناک و عاشقانه
sms ghamnak va ziba


شده ام سنگ صبور روزگار.....
دارد تمام غم های دیرینه اش را یک جا به خوردم می دهد...



اس ام اس غمناک و زیبا
sms ghamnak va ziba


سردش بود دلم را برایش سوزاندم!!!
گرمش که شد با خاکستر قلبم نوشت:
خـداحـافـظ .



اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak va ziba

آنجا را نمی‌دانم ، اما اینجا تا پیراهنت را سیاه نبینند ،
باور نمی‌کنند
چیزی را از دست داده باشی !



اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak va ziba


چه فرقی دارد پشت میله های زندان باشی
یا در خیابان های شهر در حال قدم زدن
وقتی که آرزوهایت در حبس باشند..


اس ام اس ها غمناک 93
sms ghamnak va ziba


گرفته دلم ، کجایی که سرم را بگذارم بر روی شانه هایت
تا پی ببرم به آن دل پر از نیازت
تا تو را در میان بگیرم
تا همانجا در آغوشت برایت بمیرم



اس ام اس ها غمناک 94
sms ghamnak va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد