جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مهر 93 sms mehr

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
های مهر 93
sms mehr



بعضی وقت ها دوست دارم وقتی بغضم میگیره....
خدابیاد و اشکهامو پاک کنه
دستمو بگیره و بگه....:
ادمها اذیتت میکنن...؟؟!!
بیا بریم پیش خودم....


اس ام اس بی وفایی مهر 93
sms mehr



تو آسون رد شدی رفتی،
تو بوران غم و سختی،
منم رفتم پی کارم،
تو هم،هععععیی ...
دنبال خوشبختــــــــــــی ...


اس ام اس دلسردی مهر 93
sms mehr



همیشه حرارت لازم نیست…
گاهی از سردی یک نگاه…
میتوان آتش گرفت…!

  

اس ام اس تنهایی مهر 93
sms mehr



بازگشته ام
با کوله باری از شعر های ناگفته…
تنها اینجا
مکان امن عاشقانه های من است …


اس ام اس سنگین مهر 93
sms mehr



ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ
ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻣﺎ ﺑﻬﺶ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻤﯿﮕﻔﺘﯿﻢ |:
ﺳﻮﺕ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﻮﻣﺪ !


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms mehr



گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند…
از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد که بگویی:
مگه دستم بهت نرسه


اس ام اس تیکه دار مهر 93
sms mehr



زندگی !
کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .
که من دگر جان بازی کردن ندارم !
تو بردی . . .


اس ام اس زیبا مهر 93
sms mehr



خدایا!
به امید خودت!
نه بنده های بیخودت...


اس ام اس غمگین مهر 93
sms mehr



آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود تمام شد !
امروز باتو بودن یا نبودن فرقی ندارد...
سیگار باشد و خیابان ...
من میروم تا دود کنم هستی ام را ....


اس ام اس خنده دار مهر 93
sms mehr



به جای اینکه به گذشته نگاه کنید و افسوس بخورید
به آینده نگاه کنید و مایوس شوید :|
الان قشنگ به زندگی‌امیدوار شدین یا بیشتر توضیح بدم


اس ام اس مهر 94
sms mehr
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد