جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی زیبا sms deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی زیبا
sms deltangi



عشق من تکیـــــه دادی به دیوار ومیخـــــــــندی انــــــــگار نه انــــــــگار که
تو توی عکســـــــی ومن آویـــــــزان این زندگــــی بی تـــــــــــو


اس ام اس دلتنگی جدید
sms deltangi



به هرکس که می نگرم در شکایت است ،
درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!


اس ام اس زیبا
sms deltangi



مسیر زندگی یک طناب باریک است که
اگر نتوانید بین عقل و قلبتان تعادل برقرار کنید
سقوط شما حتمی است

  

اس ام اس دلتنگی دوستانه
sms deltangi



ﺗﻮ ﻣـــﯽ ﺩﺍﻧﯽ . . .
ﺣﺘــﯽ ﺍﮔﺮ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺗﻮ ﺍﻡ !
ﺣﺎﻻ ﺑﺒﯿـــﻦ ﻧﺒـــﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . . . !


اس ام اس دلتنگی عاشقانه جدید
sms deltangi



چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است
و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ میشود . . .


اس ام اس تیکه دار زیبا
sms deltangi

مهمترین درسی که از زندگی آموختم این بود که...
"هیچکس" شبیه حرفهایش نبود...



اس ام اس تنهایی زیبا
sms deltangi


تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم
گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !



اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi


دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد...
یک بار قسمت کردم چندین برابر شد!



اس ام اس زیبا مهر 93
sms deltangi

کاش …
پرده میدانست …
تاپنجره باز است فرصت رقصیدن دارد…!!!



اس ام اس دلتنگی 93
sms deltangi


چشمان مرا به چشم هایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد



اس ام اس دلتنگی 94
sms deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد