جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا 93 sms sangin 93

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین فاز بالا 93
sms sangin 93



سند پاره میشود، قول پاره نمیشودپس مواظب قولهایمان باشیم


اس ام اس سنگین و فلسفی 93
sms sangin 93



اشتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند
 سپس میهمان میشوند و بعد صاحبخانه


اس ام اس سنگین تیکه دار 93
sms sangin 93



انتظار معرفت از بغضی ها مثل این میمونه که:
 تو ایستگاه اتوبوس منتظر هواپیما باشی....

  

اس ام اس سنگین و زیبا 93
sms sangin 93



خسته ام
از تو نوشتن
کمی از خود می نویسم
این منم که دوستت دارم


اس ام اس سنگین 93
sms sangin 93



به یاد داشته باش:
میزان انسانیت یک فرد
از نحوه برخورد او با دیگرانی که برای وی هیچ کاری نکرده اند، مشخص می شود


اس ام اس سنگین و معنی دار 93
sms sangin 93

برنده می گوید مشکل است، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل



اس ام اس سنگین 93
sms sangin 93


سعی نکن متفاوت باشی!
فقط "خوب باش"
خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...



اس ام اس سنگین و غمگین 93
sms sangin 93


نه التماس می‌کنم
نه خیره خیره نگاهت
فقط آه می‌کشم و سکوت میکنم
همین آه برای تمام زندگی‌ ات کافیست



اس ام اس تنهایی خنده دار 93
sms sangin 93


علت تنـهایـــی مـن : دخـــدرای زشتو من دوس نـدارم
 دخـــدرای خـوشگلم منــو دوس نـدارن!!
خـوووو چــه غـــلطی بکنـــم ؟



اس ام اس دوست داشتن 93
sms sangin 93


میدونی چیه؟
اینقد دوستت دارم
که حتی اگر بخوامم
نمیتونم فراموشت کنم



اس ام اس سنگین شهریور 93
sms sangin 93
نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

ramin چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

زیاد جالب نبود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد