جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین فاز بالا sms sangin

اس ام اس سنگین



اس ام اس
سنگین فاز بالا
sms sangin



مبادا گرفته باشی
که یک شهر را
به نماز آیات وا میدارم


اس ام اس سنگین تیکه دار
sms sangin



باران را سنگها نمی فهمند،باران را دل نرم خاک درمی یابد.
سنگها هم روزی خاک میشوند، آن وقت میفهمند که باران چه میگوید..


اس ام اس سنگین جدید
sms sangin



آدم زیر خط فقر باشه ولی زیر خط فهم نباشه...

  

اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



به زندانی گفتند:
تنها تر از تو کیست؟
گفت کسی که دلش زندانی دیگری است...


اس ام اس سنگین و تیکه دار
sms sangin



دیگر صدایت نخواهم کرد مهم باشم خودت برمیگردی...


اس ام اس سنگین خنده دار
sms sangin



آیا میدانستید هم اکنون گدایان شهر نیویورک با پول خردهای
ته جیبشان میتوانند بمدت یکماه در هتل داریوش کیش، اقامت خوشی را داشته باشند؟


اس ام اس سنگین فاز بالا
sms sangin



ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره
بعد کمونه میکنه میخوره به سقف، سقف خراب میشه رو سر خودمون !


اس ام اس سنگین غمگین
sms sangin



گفتی لب تر کن تا دنیا را به پایت بریزم
حالا من چشم تر کردم می آیی؟؟؟


اس ام اس سنگین دلتنگی
sms sangin



چقدر دلتنگ حضورت هستم
کاش تصویرت نفس می کشید


اس ام اس سنگین کوبنده
sms sangin



یک روز او هم معنای بی محلی هایش را می فهمد...
بگذار اکنون با هم محلی هایش خوش باشد...


اس ام اس سنگین پر معنا
sms sangin
نظرات 4 + ارسال نظر
ramin یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ

بابک دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

hanieh babaei چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ق.ظ http://google

good

ط جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد