جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز و جوک خنده دار tanz va jok khande dar

اس ام اس خنده دار



طنز جدید
tanz va jok khande dar


من یه پیژامه دارم اینقدر راحته که وقتی اونو تنم میکنم
هر ۵ دقیقه یبار نگاه میکنم ببینم پامه یا نه :))


طنز باحال
tanz va jok khande dar


اونایی که میگن آدم رو باید تو مسافرت شناخت، غلط زیادی میکنن...
آدما رو فقط باید سر جلسه امتحان شناخت....


طنز ایرانی
tanz va jok khande dar


ما که ندیدیم از این چیزا
اما میگن خیلی حال میده
یکی واقعا دوستت داشته باشه !!!!

  

طنز و جوک خنده دار
tanz va jok khande dar

میدونی یکی از دلایل زنده بودن من چیه
.
.
پول ندارم سوار هواپیما بشم


طنز و جوک جدید
tanz va jok khande dar

از یکی پرسیدم چرا موهات سیخ سیخیه؟
گفت یکیش سفید شده بقیه به احترامش وایسادن
تا حالا انقد قانع نشده بودم!


طنز و لطیفه
tanz va jok khande dar

تـا وقتـی که نتونم از اینجـا بـا بیـل بزنـم تـو سـر کسایـی که لایـک نمیکنـن...
بـا مـن از تکنـولـوژی حرف نزنیــــن!


طنز و مزاح
tanz va jok khande dar

به سلامتی پشه که تو اوج تنهایی وقتی که می بینی دیگه کسی نیست
میاد زیر گوشت ویز ویز میکنه و میگه: غمت نباشه من هستم...!!


طنز و جک
tanz va jok khande dar

خنده بر هر درد بی درمانی دواست
.
..
.
.
به غیر از اسهال! لامصب بخندی تمومه!



طنز و  خنده
tanz va jok khande dar

ﺍﯾﻨﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ "ﻻﮎ "ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻣﯿﺪﻩ !

.
.

ﺷﻤﺸﯿﺮ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﻣﻮﺭﺍﯾﯽ ﻧﻤﯿﺪﻩ!!!



طنز و جوک
tanz va jok khande dar

اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم
فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم


طنز و سرگرمی
tanz va jok khande dar
نظرات 4 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

خوب بود دستت درد نکنه

زهرا چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ

اصن خوب نبود

محمدمنوچهر پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

خیلى خوب

جواد شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

: عالی:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد