جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین sms ghamgin

اس ام اس غمگین




زیباترین اس ام اس های غمگین

sms ghamgin

هیچ زنی نمیتواند بدون احساسات زندگی کند ،
اگر بتواند که زن نیست .


اس ام اس های غمگین و سنگین
sms ghamgin



لنعت به اون کسی که
وقتی بهش محبت میکنی
خیال میکنه احتیاج داری


اس ام اس های غمگین و زیبا
sms ghamgin



من... هنوز ندیده ام ،
کسی رفتن بلد باشد و
بماند...!!!

  

اس ام اس های غمگین و ناراحت کننده
sms ghamgin



میـبخشمت امـــا...
بعد از مرگـــــــــــم همه چیز را درباره تو با خدا خواهم گفت...


اس ام اس های غمگین و تیکه دار
sms ghamgin



"تو" جا زدی . . .
"من" جا خوردم . . .
"او" جا گرفت . . .
همین یک جابجایــــی ،
جانم را گرفت . . .


اس ام اس های جدید
sms ghamgin



شادمانی همه جا پشت در است
در گشودن هنر است.


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms ghamgin



این روزها هر کسی بهت گفت دوست دارم....
نگو چقدر؟ بگو تا کی؟


اس ام اس غمگین سرکاری
sms ghamgin



ﻫﺮﭼﻪ ﺳﺮﺩ ﺗﺮ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ
ﺷﺪﻡ ...
.
.
.
.
.
ﮐﻮﻟﺮﻣﻮﻥُ ﻣﯿﮕﻢ

اس ام اس های جدایی
sms ghamgin



هر جا که می بینم نوشته است :
” خواستن توانستن است ” آتش می گیرم !!!
یعنی او نخواست که نشد ؟


اس ام اس های غمگین و فلسفی
sms ghamgin



هیچ وقت کسی رو که در حاشــیه زندگیش هستی
در اولــویت زندگی قرار نده . . .


اس ام اس های سنگین
sms ghamgin



دختری نباش که به مردی نیاز داره
دختری باش که مردی به اون نیاز داره
و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .


اس ام اس های غمگین 94
sms ghamgin
نظرات 2 + ارسال نظر
daniyal دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:46 ب.ظ

delshekaste شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.ashk@n.com

smshaton ali bod

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد