جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین sms asheghane ghamgin

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه شمع
sms asheghane ghamgin


نخ شمع ازشمع پرسیدچراوقتی من می سوزم تواشک میریزی
گفت مگه میشه کسی که توقلبمه بسوزه ومن اشک نریزم


اس ام اس عاشقانه باوفا
sms asheghane ghamgin



من به جرم باوفایی این چینین تنها شدم چون ندارم همدمی بیچاره دل ها شدم


اس ام اس عاشقانه رفتن یار
sms asheghane ghamgin



من چشم هایم را بستم و تو قایم شدی
من هنوز روزها را می شمارم تو پیدا نمی شوی
یا من بازی بلد نیستم یا تو جر زدی.

  

اس ام اس عاشقانه مفهومی
sms asheghane ghamgin



دریا باش ...
اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد
سنگ غرق شود,نه آنکه تو متلاطم شوی


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms asheghane ghamgin

کفشها چه عاشقانه هایی باهم دارند!
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست.....!!!!!


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



به فردا بگو نیاید بخدا من هنوز دیروزم را هم زندگی نکرده ام!؟


اس ام اس عاشقانه عارفانه
sms asheghane ghamgin

وقتی وجود خدا باورت بشه
خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و یاورت می شه


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم 93
sms asheghane ghamgin

گفت: دوستت دارم. گفتم چقدر؟ گفت یه دنیا...!
وقتی رهایم کرد پرسیدم مگه یه دنیا دوستم نداشتی؟؟
لبخندی زد و گفت :دنیا دو روزه...!!!


اس ام اس عاشقانه تیکه دار 93
sms asheghane ghamgin

چقدر سخته ، تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست
که آنکه من بزرگش کردم ، کوچکم کرد


اس ام اس گذر عمر
sms asheghane ghamgin

و روزگار چه بیرحمانه بی رضایتِ ما میگذرد
و تنها این گَردِ پیری ست ، تاوان این گذران اجباری ...


اس ام اس عاشقانه غمگین جدایی
sms asheghane ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد