جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و زیبا sms ghamgin ziba

اس ام اس غمگین



اس ام اس
اشک
sms ghamgin ziba



هیچ وقت اشک های کسی را که دوستش داری در نیار
چون ممکن است همراه اشک هایش از چشمش بیافتی


اس ام اس زیبا
sms ghamgin ziba



دل من محکمه ایست که به من می گوید همه را دوست بدار
و به همه خوبی کن واگر بد دیدی دل به دریای محبت بزن وبخشش کن.


اس ام اس غمگین معنی دار
sms ghamgin ziba



همیشه چوب سوختنی نیست...!
خوردنی هم هست...!!
و ما گاهی چوب سادگیمون رو می خوریم...!!!

  

اس ام اس چشمان مست
sms ghamgin ziba



احتیاج بہ شراب نیست
یک گیلاس چاے ھم دیوانہ ام میکند
وقتی میزبان چشمان تو باشم


اس ام اس زیبا و احساسی
sms ghamgin ziba



سرت را روی شانه های کسی بگذار که وقتی خواب رفتی سرت را روی زمین نگذارد


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin ziba



تنهایی حس بدی نیست وقتی طعم بیهوده دوست داشتن را چشیده باشی


اس ام اس غمگین زندگی
sms ghamgin ziba



زندگیم! امواج غم هاست , حیرانم ....!
با کدام سنگ ها مقابله کنم! و به کدام ساحل تکیه کنم............!


اس ام اس عشق یکطرفه
sms ghamgin ziba



یکطرفه بودن همه چیزرا نابود میکند ...
ازخیابانش گرفته ...
تا رابطه اش ...!

اس ام اس
sms ghamgin ziba



ادای آدم های خوب درآوردن ، خیلــــی سخت تر از آدم خوب بودن است

اس ام اس دوستانه
sms ghamgin ziba

دوستی یک مسئولیت است نه یک فرصت!!!!

اس ام اس غمگین تیکه دار
sms ghamgin ziba


گــــاهی
هیچکس را نداشته باشی بهتر است..!
باور کــــن
بعضــیها تنهاترت می کنند...

اس ام اس غمگین و زیبا
sms ghamgin ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد