جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا 93 sms ziba 93

اس ام اس زیبا




اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



به من انگ دیــــوانگی میزنی
بی آن که بـــــدانی
چه زجرهایی برای منطـــــقی بودنم کشیدم!!!!


اس ام اس زیبا عاشقانه
sms ziba 93



سربه هوانیستم
اماهمیشه چشم به آسمان دارم
حس عجیبی است دیدن همان آسمانی که
شاید توچند لحظه پیش به آن خیره شده باشی..........!


اس ام اس زیبا جدید
sms ziba 93



این روزها
آنقدر دروغ شنیده ام
که هیچ وقت
از چوپان کتابم
بنام « چوپان دروغگو »
یاد نکنم....!!

  

اس ام اس زیبا و فلسفی
sms ziba 93



حکمت وزیدن باد رقصاندن شاخه ها نیست.بلکه امتحان ریشه هاست...


اس ام اس زیبا و عرفانی
sms ziba 93



انسانها را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید،شاید قلبی مهربان در زیر
لباسی کهنه پنهان شده باشد...


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba 93



همه می ترسند که بعد از مرگشون فراموش بشن،
ولی چقدر سخته زنده باشی و فراموشت کنن...


اس ام اس زیبا
sms ziba 93



از قوی بودن خسته ام!
دلم یک شانه میخواهد،
تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا، دلتنگی هایم را ببارم…!!!


اس ام اس زیبا و سنگین
sms ziba 93



آدم تنها مخلوقی است که نمی خواهد همان باشدکه هست.


اس ام اس زیبا و تیکه دار
sms ziba 93



زنی که زیبایی اندیشه پیدا کند
زیبایی بدنش را نشان نمی دهد


اس ام اس زیبا و باحال
sms ziba 93



خیلی از جیغ ها در همهمه شهرها خفه شده اند ،
اما هنوز یک آخ در روستا ، همه رابه همهمه وا میدارد


اس ام اس زیبا و معنی دار
sms ziba 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد