جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین sms ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین احساسی
sms ghamgin



" تـــــــــو " گرانمایه ترین تصویری
من اگر قاب " تـــــــــو " باشم برایم کافیست...


اس ام اس غمگین مرگ
sms ghamgin



مرگ تنها یک لحظه است و تمام , اما
آرزوی مرگ لحظه هایی تلخ است و ناتمام ...


اس ام اس غمگین و سنگین جدید
sms ghamgin



هیچوقت از هیچ کس هیچ چیز را بعید ندان.
گذر زمان
همه چیز را برای هر کسی بعید می داند ...!

  

اس ام اس غمگین و خواندنی
sms ghamgin



امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....
دوره دموکراسی گذشته....


اس ام اس غمگین دل شکسته
sms ghamgin



نیا باران زمین جای قشنگی نیست
که من اهل زمینم
خوب میدانم که گل در عقد زنبور است
ولی سودای بلبل دارد وپروانه را هم دوست می دارد


اس ام اس غمگین جدایی
sms ghamgin



افکارم شبیه تو تراشیده شده.
آغوشم درست به اندازه تو جا دارد.
اطاقم بوی تو را میدهد.
فقط نمیدانم چرا چشمانم تو را گم کرده اند....


اس ام اس غمگین دلتنگی
sms ghamgin



دلتنگم ....
به اندازه همه دلتنگیهایی که فقط تو میدانی


اس ام اس غمگین یاد کردن
sms ghamgin



یادها
خاطره می شوند
حتی آنانی که
یک بار هم
از کوچه ی دلت
عبور کرده اند ......


اس ام اس غمگین فاصله
sms ghamgin



همیشه فاصله ها
برای فراموشی نیست
گاهی
درک با هم بودن را
یاد آور می شود ...


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin

به فکر خاموشی نباش
آفتاب طلوع می کند
تا مسیر زندگی ات
همیشه روشن بماند ...


اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgin

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ

لرذدد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد