جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس sms 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
sms 93


چه نقاش ماهری است فکر و خیال
وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
sms 93


لعنتــــــــــــــــی .....
به خاطراتت بگو اینقدر توی دست و پای من نباشند.....
دیروز دوباره جلوی همان نیــــــــــــمکت همیشگی
زمیـــــــــــــــــــــــــــن خوردم..........


اس ام اس به بعضیا
sms 93


به بعضیام واس گفت :عزیزم درسته که جذابیت خودش درد سره
ولی خود جذاب پنداری دردسر خیلی بزرگتریه!!!!

  

اس ام اس سنگین
sms 93


جدیدا با دیوار دوست شدم!!!!
میدونی از شخصیتش خوشم اومده
یه جورایی محکمه… ثابته…. آرومه


اس ام اس باحال
sms 93


هیچکس بی درد و غصه و گرفتاری نیست...
اما قشنگیش به اینه که
تو اوج غم بخندی و
لبخند بیاری به لب دیگران...


اس ام اس فلسفی
sms 93

توانا ترین مترجم کسی است که:
سکوت دیگران را ترجمه کند!
شاید سکوتی تلخ گویای
دوست داشتنی شیرین باشد...


اس ام اس غم انگیز
sms 93

سوختم ولی هیچ گونه علاقه ای
به ترمیم زخم هایم از خودش نشون
نداد،نمی دونم ؛ شاید اهلی نبود .


اس ام اس مفهومی
sms 93

من به همه ی روزهای هفته نیاز دارم...
به همه ی ساعت ها ... با تمام جزئیاتش...
تا بگویم چقدر دلتنگم....



اس ام اس سکوت
sms 93

گاهی لحظه های سکوت
پرهیاهو ترین دقایق زندگی هستند.....
مملو از آنچه میخواهیم بگوییم
ولی نمی توانیم بگوییم....


اس ام اس بی وفایی
sms 93

ﺩﻟﺸﻮﺭﻩ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺻﺒﺢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ !
ﺍﺯ ﻗﺎﺏ ﻋﮑﺴﺖ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ !
ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻌﯿﺪ ﻧﯿﺴﺖ !



اس ام اس درد دل
sms 93

دلم لک زده واسه
یه درد دل ساده که تهش
پشیمونی نباشه...



اس ام اس زیبا
sms 93
نظرات 1 + ارسال نظر
HADIS جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد