جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین دوستانه
sms sangin va ziba



به تمام سوگند های این دنیا...
دوستت دارم...
آیا برای ماندنت کافی نیست؟؟


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



خـــانـــه بــه خـــانـــه،
چـــهــارخـــانــه هـــای پـــیــراهــنــت را بـــهدنــبــال "مـــرد"ی
مــیگـــردم،کــــه "تـــو" نــیـــســتی!


اس ام اس سنگین بی وفایی
sms sangin va ziba



بیچاره دلم
با دیدنت باز هم لرزید
نمیدانست تو همان بی وفای دیروزی
بیچاره دل است
عقل ندارد...

  

اس ام اس سنگین فاصله
sms sangin va ziba



دو سوم زمین آبـــه!
بقیش فاصله است...


اس ام اس سنگین و تنهایی
sms sangin va ziba

تنهـــایی یعنـــی...
گمشــده ی هیــشکــی نباشـــی...


اس ام اس تنهایی زیبا
sms sangin va ziba


تنهایی یعنی من راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود و تو هیچ کجا نیستی....!


اس ام اس سنگین و تیکه دار
sms sangin va ziba


یادت باشه هر موقع که دلیلی برای موندن نداری این میشه یه دلیل خوب برای رفتن


اس ام اس سنگین و معنی دار
sms sangin va ziba


مشکلات بجای اینکه درست بشن
درشت میشن...

اس ام اس سنگین و فاز بالا
sms sangin va ziba


بعضی وقتا دردت اینقد شخصی میشه
که با خودتم نمیتونی حرف بزنی....


اس ام اس سنگین
sms sangin va ziba

بعضیا اونقدر خوبن که تا مدتها
بعد از حرف زدن باهاشون
میشه یک تنه با غصه ها جنگید...


اس ام اس سنگین مهر 93
sms sangin va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد