جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا مهر 93 sms ziba

اس ام اس زیبا



اس ام اس
درباره رفتار
sms ziba



هیچ گاه در برابر فرزند
همسرتان را بازخواست نکنید . . .


اس ام اس فلسفی زیبا مهر 93
sms ziba



اولین ساعت روز را که به ” ساعت طلایی ” معروف است
صرف خودتان کنید . . .


اس ام اس تیکه دار مهر 93
sms ziba



یادمان باشد
با شکستن پای دیگران، ما بهتر راه نخواهیم رفت . . .

  

اس ام اس سنگین مهر 93
sms ziba



ردِ پای کسی‌ که آرامش‌م را به هم زد، دنبال کردم؛
و به خودم رسیدم


اس ام اس فلسفی مهر 93
sms ziba



به خودتان قول بدهید ، هیچوقت به امید تغییر دادن کسی
با او وارد زندگی مشترک نشوید


اس ام اس دوستت دارم مهر 93
sms ziba



ببین روی زمین افتادم … !
قند خونم رسیده به صفر !
بگو : دوستت دارم !
من به این دروغ شیرین محتاجم …


اس ام اس عرفانی مهر 93
sms ziba

خدایا…
دستانی را در دستانم قـــــرار بــــــده
کــــــه پاهایش با دیگــــــری پیش نـــــــرود


اس ام اس سنگین مهر 93
sms ziba


گذشته هایت را ببخش
زیرا آنان همچون کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچکند
بلکه تو را از گام برداشتن های بلند باز می دارند...


اس ام اس دلتنگی مهر 93
sms ziba


دلتنگی نه با قلم نوشته میشود نه با دکمه های سرد کیبورد...
دلتنگی را با اشک می نویسند...


اس ام اس زیبا مهر 93
sms ziba
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ

HASTI جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد