جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه 94 sms asheghaneh 94

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه 94
sms asheghaneh 94


اگر به دنبال آن یک نفری هستید که زندگی شما را تغییر دهد
نگاهی به آیینه بیندازید. . .


اس ام اس عاشقانه 95
sms asheghaneh 95



علت بدبختی و بیچارگی ما داشتن فرصتهای زیادی است
که صرف اندیشیدن درباره خوشبختی و بدبختی می گردد. . .
(جرج برنارد شاو)


اس ام اس عاشقانه 96
sms asheghaneh 96



در تاریکی رنگها با هم اختلافی ندارند. . .
(فرانسیس بیکن)

  

اس ام اس عاشقانه 97
sms asheghaneh 97



میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت
که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم وقتی کنارم نیستی ...


اس ام اس عاشقانه 98
sms asheghaneh 98



نخی به انگشت میبندم
تا به یاد بیاورم ...
مدتهاست
از یاد برده ای مرا ...!


اس ام اس عاشقانه 99
sms asheghaneh 99



گاهی
زندگی یعنی
دوست داشتن تو
بی هیچ امیدی!


اس ام اس عاشقانه مهر 93
sms asheghaneh 94



دیشب که نمی دانستم برای کدام یک از دردهایم گریه کنم، کلی خندیدم


اس ام اس عاشقانه مهر 94
sms asheghaneh 94



از جدایی مان برای هر که میگویم همه حق را به من میدهند
اما آن ها نمیدانند که حق برای من تو نمی شود ...


اس ام اس عاشقانه مهر 95
sms asheghaneh 94



تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم
که گمان نکنم خودت هم بدانی
این که داری می خوانیش
خود تویی ...


اس ام اس عاشقانه مهر 96
sms asheghaneh 94



جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت:
خطر ریزش اشک. . . .
اهسته به یاد اورده شوید. . . .


اس ام اس عاشقانه مهر 97
sms asheghaneh 94

نظرات 2 + ارسال نظر
HASTI جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

HASTI جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد