جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و جدید sms ziba va jadid

اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا و عاشقانه
sms ziba va jadid



وقتی عاشقش شدم که دیدم ….
هیچوقت دلمو نشکست ....
هیچوقت بهم نه نگفت…
همیشه در جواب بچه بازیهام خندید و گفت:
عاشقه همین کاراتم


اس ام اس های زیبا و جدید
sms ziba va jadid



سردت می کنند . . .
داغت می کنند . . .
رگ خوابت را بلدند !
زمینَت می زنند !
خاطرات . . .


اس ام اس های زیبا 93
sms ziba va jadid

گاهی دوست دارم ها بی فایده اند........
مثل موفق باشید پایان برگه امتحان
ولی دوست دارم ......حتی به زور

  

اس ام اس های زیبا و غمناک
sms ziba va jadid



دهانم پر از حرف است،
ولی حیف با دهان پر نباید حرف زد!


اس ام اس های زیبا و دوستانه
sms ziba va jadid



تو نه مهتاب و نه خورشیدی و نه دریایی...
تو همان ناب ترین جاذبه ی دنیایی...


اس ام اس های زیبا و معنی دار
sms ziba va jadid



دَرگیـــرم
درگیرِ دُنیایی که خود ساخته ـام
خود کرده را هم که تدبیری نیست ...!


اس ام اس زیبا جدایی
sms ziba va jadid



باران که می بارد جدایی درد دارد ...
دل کندن از یک آشنایی درد دارد ....


اس ام اس های زیبا و شاعرانه
sms ziba va jadid



شبیه شعر و غزل ها شبیه دریایی...
شبیه قلب منی و همیشه تنهایی...


اس ام اس های زیبا و رفاقتی
sms ziba va jadid



...رفیق می دانی...
درد دل نمی کنم...!
زخمی که از عصب بگذرد ....دیگر درد ندارد...


اس ام اس های زیبا و قشنگ
sms ziba va jadid



به کودکی هایم بر می گردم
به همان وقتهایی که
درد هر چقدر بالا و پایین می پرید
تا زانوهایم بیشتر نمی رسید!


اس ام اس های زیبا 94
sms ziba va jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد