جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس باحال 93 sms bahal 93

اس ام اس خنده دار



اس ام اس
باحال 93
sms bahal 93



آیا میخواهید همیشه و همه جا بدرخشید؟
به خودتان مقداری اکلیل بزنید..
من امتحان کردم خوب جواب داد :)


اس ام اس باحال و خنده دار
sms bahal 93



آدم بی گناه تا پای چوبه دار میره اما آدم گناهکار تا اونجا هم نمیره !


اس ام اس باحال جدید
sms bahal 93



امروز یه سر رفتم محله قدیممون
همه خونه ها و مغازه ها و آدما رو یه دل سیر نگاه کردم
ولی هیچ حس خاصی بهم دست نداد …
آخه ما هنوزم تو همون محله زندگی میکنیم …:|

  

اس ام اس باحال و سرکاری
sms bahal 93



وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد”
با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!


اس ام اس باحال مهر 93
sms bahal 93



دخترا عاشق حرف میشن، پسرا عاشق زیبایی!
حالا دلیل آرایش کردن دخترا و دروغگویی پسرا رو فهمیدین؟


اس ام اس باحال تیکه دار
sms bahal 93

بعضیا هستن میخوان باعث تنوع شن
ولی زیاد وارد نیسن باعث تهوع میشن . . .


اس ام اس باحال جدید 93
sms bahal 93

نفهمی دردیست که فرد را نمیکشد
فقط اطرافیان را دق مرگ میکند


اس ام اس باحال
sms bahal 93

من دارم رد میشم
.
.
.
.
.

برید کنار جیگری نشید


اس ام اس باحال 2014
sms bahal 93


طرف تو خیابون یه نفرو میبینه که رو زمین خوابیده دلش میسوزه
میگه چیه اینجا خوابیدی؟ بیا بریم کوچه ما بخواب !


اس ام اس باحال 93
sms bahal 93
نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با اسانس احساس چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

با این وضعیت ازدواج فک نکنم عروسی بچه هامون رو ببینیم چه برسه نوه هامون نتیجه ها هم که افسانه اس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد