جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات خنده دار jomalate khande dar

اس ام اس خنده دار



جملات خنده دار
jomalate khande dar



قدیما آمیتا باچان فقط نیروی جاذبه رو بی اثر نشون میداد
اما تازگیا سلمان خان نیروی گریز از مرکز قانون پایستگی انرژی
 و سایر اصول فیزیک رو زیر سوال برده!!!!!


مطالب خنده دار
jomalate khande dar

مورد داشتیم دختره واسه دست انداز بوق زده بره کنار
دست انداز از خنده صاف شده


جوک
jomalate khande dar

رفتم توالت عمومی دیدم رو سیفون نوشته:
گر خواهی مردم نبینند هنرت را برخیز و بکش سیفون بالای سرت را
من موندم شاعرای این مملکت چرا استعداد ها را اینجور جاها هدر میدن!!

  

استاتوس خنده دار
jomalate khande dar

یه ضرب المثلی هست که میگه :
در خانه‌تون رونق اگر نیست وای‌فای باشه حداقل



جک ضد دختر
jomalate khande dar


دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده ...
نه واسه گوشی دو میلیونیش
واسه اینکه pou سه روزه غذا نخورده



ضد دختر خنده دار
jomalate khande dar


اونایی که به پارک دوبله دخترها میخندین
وقتی که پشت سر یک دختر در صف عابر بانک گیر کردین گریه تان را خواهم دید


خنده دار دانشجویی
jomalate khande dar


سوال کنکور ۹۳
دختری با قد 163 وزن 48
اندازه کلیپسش را حساب کنید


سرکاری و خنده دار
jomalate khande dar


مـا بـا خوردن یه رانی ۱۰ کالری بدست میاریم
و برای خوردن دو تیکه ی آخر درون قوطی ۱۲ کالری مصرف میکنیم !


یکی از فانتزیام اینه
jomalate khande dar

یکی‌ از فانتزیام اینه که یکی‌ واسم یه جعبه بزرگ کادو بیاره و توش
یه جعبه کوچکتر باشه و همین روند ادامه پیدا کنه و آخرش برسه
به سویچ پورشه یامثلا لامبورگینی !


سرکاری و خنده دار
jomalate khande dar


ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟
گفت کار من خون رسانی وتامین خونه..سوالای چرت وپرت نپرس!


جملات خنده دار مهر 93
jomalate khande dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد