جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و عاشقانه sms ghamgin va asheghane

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمگین مهر 93
sms ghamgin va asheghane



ســـر سوزنــــی اگـــر مـــرا مـــیخواست…..
زمــــــــین و زمـان را بــه هم میـــــــدوخـــتم!


اس ام اس غمگین جدید
sms ghamgin va asheghane




گاهی گــذشــت میکنم ..
گاهی گـذر ..
و کاش ..
بدانی فرق این دو را ..


اس ام اس غمگین و نامردی
sms ghamgin va asheghane



قـــــدر لحـــــظـه ها را بـدان …
زمـانــــــی می رسد که تـو دیگــــــــر قادر نیستـــــی بگـویـــــی :
جبــــــران مـــــی کـنم …

  

اس ام اس غمگین و دلشکسته
sms ghamgin va asheghane



هی روزگــــــــــــــــار !!!
چراغت که روشنـــــــه . . .
ولی نمیدونم چرا صدات همش قطع و وصل می‌شــــــــه !!!


اس ام اس غمگین و حقیقت تلخ
sms ghamgin va asheghane



فاصــــله تان را با آدم هـــا رعــــایت کنــــید
آدم ها یــهو می زنن روی ترمــــز
و اون وقت شمــــا مقصـــــری !!


اس ام اس غمگین و تنهایی
sms ghamgin va asheghane



من به عکس تو دست میکشم . . .
تو بـر عکس من . . .
دست میکشی از من . . .


اس ام اس غمگین و سنگین
sms ghamgin va asheghane

ساده” که باشی زود “حل” میشوی میروند سر وقت “مساله” بعدی


اس ام اس غمگین و جدایی
sms ghamgin va asheghane

هیچ وقت خودت رو ۱۰۰% خرج کسی نکن ؛
که تا ۱۰ بیشتر بلد نیست بشمره … !!!


اس ام اس غمگین و تیکه دار
sms ghamgin va asheghane

چه طور است که مردم حرف زدن با دهن پُر را بی ادبی می دانند
ولی حرف زدن با کلّۀ خالی را عادی تلقی می کنند…


اس ام اس عاشقانه
sms ghamgin va asheghane

خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست


اس ام اس غمگین و عاشقانه
sms ghamgin va asheghane

نظرات 2 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ

دلم گرفت

سارا سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد