جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

به سلامتی be salamati




به سلامتی
be salamati



سلامتیه اونایی که براشون مهم نیست عشقشون قشنگترین موجود دنیا باشه،
فقط میخوان کسی کنارشون باشه که بشه باهاش قشنگترین دنیا رو ساخت …


به سلامتی تنهایی
be salamati



سلامتی همه ی آدمهایی که تنها هستن اما
ته دلشون همیشه میگن بازم عیب نداره خدا رو که داریم …


به سلامتی جدید
be salamati



به سلامتی سرمای نبودنت که گرمای تابستون جلوش کم میاره …

  

به سلامتی دلم
be salamati



به سلامتی دلم که مثه جیبم هیچی توش نیست !


به سلامتی دختر
be salamati



به سلامتی اون دختری که گفت “درسته ماشین نداره اما دوستم که داره”


به سلامتی رفیق
be salamati



به سلامتی اون رفیقایی که واسه دوستاشون آچار فرانسه ن
ولی حتی یه دونه انبردست هم پیدا نمیشه پیچای دلشون رو شل کنه
بلکه کمتر بگیره و پیچای چشامونو سفتر کنه تا کمتر چکه کنه …


به سلامتی دوست
be salamati



رفیق مثل کفشو رفاقت مثل جاده.چقدر سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای
به سلامتی همه پا برهنه ها


به سلامتی اشک
be salamati



به سلامتی اشکهایی که تو خلوتم میریزه تا هر بی لیاقتی نبینتشون …


به سلامتی مرد
be salamati



به سلامتی اونایی که حاضرن مرد باشن و ازتو اشغالا نون دربیارن و بخورن
تا ایکه اشغال باشن و از نامردی پول در بیارن بخورن


به سلامتی
be salamati

بہ سلامتی کسی که ازش پرسیدند: یارت چگونه بود؟
گفت: نامرد نبود تا آخرش بود قسمت نبود ...

به سلامتی
be salamati

نظرات 3 + ارسال نظر
HASTI جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

nazanin یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ

aliiiiiiiiiiiiiiiiii boooooooooooood

فرشته جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد