جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های عاشقانه و زیبا matne asheghaneh 93

اس ام اس عاشقانه



متن های عاشقانه و زیبا
matne asheghaneh 93



گاهی از دوست داشتنت، میشوم خسته!
 دل ♥ م می خواهد برایت بمیرم!


متن های زیبا
matne asheghaneh 93



به خاطره بی خوابی هایم،
پریشانی هایم،
و این همه رنجی که میکشم
خودم را سرزنش میکنم
که ای کاش،
آخرین روز نگاهت نمیکردم


متن های جالب
matne asheghaneh 93



بعضى اتفاق هاى خوب
اونقدر دیر مى افتن
که باید رو به آسمون کرد و
گفت: وقتش گذشت مال خودت ...!

  

متن های غمگین
matne asheghaneh 93



شبی به دست من از شوق سیب دادی تو
نگو که چشم و دلم را فریب دادی تو
تو آشنای دل خسته ام نبودی حیف
و درد را به دل این غریب دادی تو.


متن های غمگین
matne asheghaneh 93



من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه
اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه
من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه
آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه


متن های کوتاه عاشقانه
matne asheghaneh 93



میان قلب من
... ثمره عشق ...
میان قلب من عشق تو پیداست
لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست
مشو غمگین اگر از هم جداییم
دنیاست که بی رحمی همیشه کار
 
متن های احساسی
matne asheghaneh 93



نشنو از نی، نی حصیری بی نواست
بشنو از دل، دل حریم کبریاست
نی بسوزد خاک و خاکستر شود
دل بسوزد خانه ی دلبر شود
 
متنهای عاشقانه و زیبا
matne asheghaneh 93



من منتظرت شدم ولی در نزدی
بر زخم دلم گل معطر نزدی
گفتی که اگر شود می آیم اما
مرد این دل و آخرش به او سر نزدی


متنهای عاشقانه
matne asheghaneh 93



برا رابطه ای که میخوای عمرتو توش بذاری
..
هر چندکوتاه
کسیو انتخاب کن که حداقل درکی از لحظه های_زندگی داشته باشه ...!

متنهای غمگین
matne asheghaneh 93



باید رفت!
آنقدر آرام که حتی ... روزی دلش، برای
صدای قدمهایت تنگ شود.



متن های عاشقانه جدید
matne asheghaneh 93

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد