جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک دلشکسته sms farsi 93

اس ام اس غمگین



پیامک دلشکسته
sms farsi 93



بگو نبارد برف
این‌همه سپید ننشیند بر زمین …
حالا که رد پای ما کنار هم جفت نمی‌شود


    اس ام اس غمگین


محصولها را که برداشت میکنند، بیچاره مترسکها که فراموش میشوند …


    اسمس خیلی غمگین

کلِ دنیا را هم که داشته باشی
باز هم دلت میخواهد، بعضی وقتها …
فقط بعضی وقتها …
اصلا برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک نفر باشی …

  

پیامک غمگین


اگر “او” برای “تو” ساخته شده!
“من” برای “تو” ویران شده‌ام !


 اسمس دلشکسته


گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است
داشتن ِ بعضی ها تنهاترت می کند …


  اس ام اس غمگین


کاش میدونستی مهم تر از دلم، اعتمادم بود که شکستی …

  
مسیج غمگین


صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری


     اسمس دلشکسته


گفتی که ما به درد هم نمی خوریم
اما هرگز نفهمیدی …
من تو را برای دردهایم نمی خواستم …


پیامک غمگین


با نوای کدوم لالایی، وجدانت رو خوابوندی که اینجوری بی خیال منی؟


 اس ام اس دلشکسته


ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد …
مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــو از سـاعت هـم کـمتـری …؟!


پیامک دلشکسته
sms farsi 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد