جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
های عاشقانه
asheghaneh



از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .


اس ام اس های عاشقانه زیبا
asheghaneh



درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای


اس ام اس های عاشقانه 93
asheghaneh



خوشبختی را در همین لحظه باور کن لحظه ای که دلی بیاد توست

  

اس ام اس های عاشقانه جدید
asheghaneh



شرط دل دادن دل گرفتن ، وگرنه یکی بی دل میشه اون یکی دو دل.


اس ام اس های عاشقانه قشنگ
asheghaneh



تو گران مایه ترین تصویر زندگیم هستی
اگر من قاب عکست باشم برایم کافیست.


اس ام اس های عاشقانه و عرفانی
asheghaneh



دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که
هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست


اس ام اس عاشقانه
asheghaneh



سالها پرسیدم از خود کیستم؟ آتشم شوقم شرارم چیستم؟
دیدمش آنروز و دانستم کنون ، او به جز من من به جز او نیستم


اس ام اس عاشقانه زیبا
asheghaneh



 خنده بر خاری من ای گل بی خار مزن / من به پای تو نشستم که چنین خار شدم . . .


اس ام اس و اشعار عاشقانه
asheghaneh



آن نازنین کجاست که یادم نمیکند/صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آن که بی من نمی نشست/امشب به یاد کیست که یادم نمیکند.


اس ام اس های عرفانی
asheghaneh



خداوندا
جای سوره ای بهنام" عشق"در قرآن تو خالیست:که اینگونه آغاز شود:
قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی‌یافت


اشعار عاشقانه
asheghaneh



تو را ای گل کماکان دوست دارم/به قد ابرو باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست/تو را تا زنده هستم دوست دارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
asheghaneh



گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم.
اینبار که دلتنگی را بهانه کردم .فردا را چه کنم.


اس ام اس های عاشقانه آبان 93
asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد