جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه asheghane farsi

اس ام اس عاشقانه



جملات زیبا و عاشقانه
asheghane farsi


زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
برمیدارند و نشانه میروند درست بسوی خودت


جملات دلتنگی زیبا
asheghane farsi


دلتنگم درست مثل مادر بیسوادی که
دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شمارشو بگیره.


جملات دوستانه زیبا
asheghane farsi


دوستت دارم" رو برای هر دوی ما فرستادی
هم من ،هم او، خیانت میکردی یا عدالت.

  

جملات زیبا
asheghane farsi


خرابتم، نذار هرکی رد میشه
بگه این خراب شده مال کیه!!!


جملات زیبا و تیکه دار
asheghane farsi


قلابت رو بدون طعمه بینداز
اینجا پر از ماهی هایست که از زندگی سیرند.


جملات زیبا و قشنگ
asheghane farsi


میشه پروانه بود وبه هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود وبه هر دلی نشست


جملات زیبا و فلسفی
asheghane farsi


توی آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد دیگه هیج ابری وجود نداره
پس هر وقت آسمون دلت ابری بود.با دنیا نجنگ، فقط اوج بگیر.


جملات زیبا و غمناک
asheghane farsi


نامه هایم که چراغ قلبت رو روشن نکرد!
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایت را ببینی!


جملات زیبا و عاشقانه جدید
asheghane farsi


خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها؟
قلبشو پیش میده، جونشو ماه به ماه


جملات عاشقانه
asheghane farsi


یاد آن روزی که یاری داشتیم
این چنین خار نبودیم،اعتباری داشتیم
ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم
این زمستان را نبین، ما هم بهاری داشتیم.


اشعار زیبا و عاشقانه
asheghane farsi


خاک پایت بوسه گاهم بود وبس
بر سر راهت نگاهم بود وبس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی
عشق تو تنها گناهم بود وبس


جملات زیبا و عاشقانه 93
asheghane farsi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد