جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های ادبی payamak

اس ام اس زیبا



جمله های ادبی
payamak


همیشه از فاصله ها گله مندیم
شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان
گاه برای فهمدین کلمات فاصله هم لازم بود


جمله های ادبی زیبا
payamak


کسی نیامده جز او سر قرار خودش
نشست غرق تماشای آفتاب خودش
چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش .


جمله های ادبی کوتاه
payamak


دگر درد دلم درمان ندارد
مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی
نگاهت دور برگردان ندارد

  

جمله های ادبی عاشقانه
payamak


نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر
به جستجویت برخیزم ، تو تمام گمشده ی منی .


جمله های ادبی و زیبا
payamak


میدانی تنهایی کجایش درد دارد ؟
انکارش !


جمله های ادبی و فلسفی
payamak


کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم
 از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود .


جمله های ادبی بسیار زیبا
payamak


خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست
 که اینگونه آغاز شود :
و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت .


جمله های ادبی و قشنگ
payamak


قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست
غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی
بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


جمله های ادبی و عاشقانه
payamak


دیگر فرصتی برای پیامک نیست
دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم
دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


جمله های ادبی و عرفانی
payamak


عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است
 بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است
 توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است
 دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .


جمله های ادبی 93
payamak
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد