جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و غم انگیز sms gham angiz

اس ام اس غمگین


اس ام اس های زیبا و غم انگیز
sms gham angiz



در کشـتـن ما …چـه میـزنـﮯ …تـیـغ جـفا …!!
مـارا سـر تـازیـانـه اﮮ …بـس بـاشـد…!


اس ام اس های زیبا و غمگین
sms gham angiz



ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!


اس ام اس های زیبا و غمناک
sms gham angiz



باید قمارباز باشی تا بفهمی فرق است بین ‘باختن’ و ‘بد’ باختن…

  

اس ام اس های غم انگیز
sms gham angiz



خیلی سخت بود …
با “بغض” نوشتم ولی با “خنده” خواندی …


اس ام اس های  غمگین
sms gham angiz



تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود …


اس ام اس های غم انگیز زیبا
sms gham angiz

دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !


اس ام اس غمگین
sms gham angiz



خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود !…


اس ام اس سیگار 93
sms gham angiz



دیروز دست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار !


اس ام اس تلخ
sms gham angiz



خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص …
تلخ تلخ …


اس ام اس های زیبا 93
sms gham angiz



اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …


اس ام اس یاد کردن
sms gham angiz



گاهی تو …
گاهی یاد تو …
گاهی هم غم تو …
آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !


اس ام اس غم انگیز جدید
sms gham angiz



هرچی بیشتر کمتر به عاشقی فکر کنی
کمتر بیشتر اعصابت میریزه به هم !


اس ام اس های جدید
sms gham angiz



کاش…. شبی، روزی، جایی بر لبان تو تکرار می شد…. نامم !


اس ام اس غمگین و فاز بالا
sms gham angiz



خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !


اس ام اس های زیبا و غم انگیز 94
sms gham angiz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد