جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghaneh seri jadid

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh seri jadid



به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند
با شب بمان ، شب گرچه تاریک است ، لیکن همیشه یک رنگ است . . .


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh seri jadid



گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی
یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش
که به چیزی که یه روزی میخواستی نرسیدی …


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh seri jadid


ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر . . .

  

اس ام اس عاشقانه 94
sms asheghaneh seri jadid



من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی


اس ام اس عاشقانه 95
sms asheghaneh seri jadid



هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد
عظمت دارد و بی نیاز تر است


اس ام اس عاشقانه 96
sms asheghaneh seri jadid



رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم . . .


اس ام اس عاشقانه 97
sms asheghaneh seri jadid



من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی
ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی


اس ام اس عاشقانه 98
sms asheghaneh seri jadid



وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال
اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،
می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد


اس ام اس عاشقانه 99
sms asheghaneh seri jadid



فراموش کردنت کار آسانی است !
کافی است دراز بکشم ، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم !


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh seri jadid



مساحت خلوتم را پر کن ، عمودی یا افقی فرقی نمیکند
همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست .


اس ام اس عاشقانه باحال
sms asheghaneh seri jadid



ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند
 بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره .


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh seri jadid



دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟
 چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم .


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh seri jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد