جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اشعار زیبا و عاشقانه ASHEGHANEHA

شعر عاشقانه



اشعار زیبا و عاشقانه
ASHEGHANEHA



دانستی اگر سوز شبانروز مرا
دامن نزدی آتش جانسوز مرا
از خنده دیروز حکایت چه کنی
بازآی و ببین گریه امروز مرا . . .


اشعار زیبا کوتاه
ASHEGHANEHA



گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد
در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی
از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد . . .


اشعار غمگین
ASHEGHANEHA



گفتم دل و جان در سر کارت کردم
هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟
آن من بودم که گرفتارت کردم

  

اشعار زیبا و کوتاه
ASHEGHANEHA



سالها شد که رخ زرد مرا دوست ندید
بس که خون جگر از  دیده روان است مرا . . .


اشعار زیبا و دلنشین
ASHEGHANEHA



عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست
دیرگاهی ست کزین جام هلالی مستم . . .


اشعار زیبا و نایاب
ASHEGHANEHA



حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش
به که گویم من دلسوخته درد دل خویش . . .


اشعار زیبا و آموزنده
ASHEGHANEHA



دلی بستم به آن عهدی که بستی
تو آخر هر دو را با هم شکستی . . .


اشعار زیبا و پرمعنی
ASHEGHANEHA



غم ساخت کار دل، ز نوا می توان شناخت
ظرف شکسته را، ز صدا می توان شناخت . . .


اشعار زیبا و کوتاه عاشقانه
ASHEGHANEHA



دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را
مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را . . .


اشعار زیبا و ناب
ASHEGHANEHA



گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او
انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .


اشعار زیبا و عاشقانه جدید
ASHEGHANEHA



گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته بجایی نرسد، فریاد است . . .


اشعار زیبا و عاشقانه دلتنگی
ASHEGHANEHA



هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت
کاش می گفتند در این ره، چه بر لیلا گذشت . . .


اشعار عاشقانه نو
ASHEGHANEHA



گفتم چشمم، گفت به راهش می دار
گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار
گفتم که دلم، گفت چه داری در دل
گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار . . .


اشعار عاشقانه جدید
ASHEGHANEHA



از بس که شکسته، باز بستم توبه
فریاد همی کند ز دستم توبه
دیروز بتوبه ای شکستم ساغر
و امروز بساغری شکستم، توبه . . .


اشعار عاشقانه 93
ASHEGHANEHA



خال مشکین، لب نوشین، بر سیمین، خط سبز
آنچه اسباب نکوئیست مهیاست ترا
نازنینا به گل و سنبل و سرو و مه و مهر
ناز کن ناز که دست از همه بالاست تر . . .


اس ام اس و اشعار عاشقانه
ASHEGHANEHA



یک شب خیال چشم تودیدیم به خواب
ز آن شب دگر، به چشم ندیدیم خواب را . . .


اشعار زیبا
ASHEGHANEHA
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد