جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه آبان 93 sms aban 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه آبان 93
sms aban 93



مانند شیشه شکستنم اسان بود...
ولی دیگر به من دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد..


اس ام اس غمگین آبان 93
sms aban 93

دلم در حلقه غمها نشسته...
زبانم بسته وسازم شکسته...
وجودم پر زشعر عاشقانه اس...
تو را می خواهد واینها بهانه اس...


اس ام اس دوستانه آبان 93
sms aban 93

تمام خوبی حس مالکیت اینه که:
از کسی که دوستش داری، بپرسی...
تو مال کی هستی؟
و اون بی معطلی بگه....
*فقط مال تو*

  

اس ام اس به سلامتی آبان 93
sms aban 93

یکی باش وبرای یک نفر
نه تصویری مبهم در خاطره های صد نفر
به سلامتی اونایی که تک پرن با هر آشغالی نمی پرن.


اس ام اس جدید آبان 93
sms aban 93

شادباش نه یک روزبلکه همیشه...
بگذار آوازه ی شادبودنت چنان درشهربپیچد...
که روسیاه شوند آنان که برسرغمگین کردنت شرط بسته اند...


اس ام اس تیکه دار آبان 93
sms aban 93



گرگ هم که باشی...
عاشق بره ای خواهی شد...
که تو را به علف خوردن وا می دارد ...
و رسالت عشق این است ...
تبدیل شدن به آنچه نیستی !!!


اس ام اس عاشقانه آبان 93
sms aban 93



کاش میدانستی...
چِه لِذتى دارد...
وقتى کِه میشود خِیانَت کرد...
و نَکرد...


اس ام اس سنگین آبان 93
sms aban 93



من به تو پیوستم...
گفتم اى کاش پناهم باشى...
همه جا و همه وقت دست تو در دستم...
تکیه گاهم باشى...
و تو گفتى هستم...
تا نفس هست کنارت هستم...


اس ام اس فاز بالا آبان 93
sms aban 93



سخت بد شدن ولی من عوض شدم...
تو دروغ گفتی و من بلد شدم...
اولین دروغم :ازت متنفرم...


اس ام اس عاشقونه آبان 93
sms aban 93



مرهم زخمهایم کنج لبان توست...
بوسه نمی خواهم!
برایم سخن بگو...


اس ام اس آبان 93
sms aban 93

سلامتی پسری ک ب دوست دخترش گفت :
روزی ک جلوی دختری غیر از تو زانوبزنم
روزیه ک بخوام بندکفش دخترمون روببندم...!


اس ام اس کنایه دار آبان 93
sms aban 93



وقتی شیرها پاکتی اند!
وقتی پلنگ ها صورتی اند!
ایراد نگیر...
عشق ها ساعتی اند...!


اس ام اس عاشقانه آبان
sms aban 93

نظرات 1 + ارسال نظر
ماری یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد