جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و دوستانه sms ziba va doostaneh

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و دوستانه
sms ziba va doostaneh

دختر بچه :دوسِت دارم
پسر بچه :مثل آدم بزرگا؟!
دختر بچه :نه... راستکی..!


اس ام اس زیبا و تیکه دار
sms ziba va doostaneh

در سرزمین من کسی بوسه فرانسوی بلد نیست..
اینجا مثل آلمان پل عشق ندارد
از گل رز هلندی هم خبری نیست..
اینجا عشق یعنی اینکه بخاطر چشم های دور و برت
معشوقت را فقط از پشت گوشی
بوسیده باشی.!!!!


اس ام اس عاشقانه
sms ziba va doostaneh



سلام...
سایه ی من عاشق سایتون شده...
میشه همسایه بشیم؟!!

  

اس ام اس زیبا و دوستانه 93
sms ziba va doostaneh



یادگرفتم ...
همیشه کسی رادوست بدارم....
که ویران کده قلبم رابه صد آبادی نفروشد!!!


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va doostaneh



چه لحظه شیرینیه وقتی سرتو بلند میکنی که به عشقت نگاه کنی
می بینی اون دستشو گذاشته زیر چونشو بت زل زده!!!!


اس ام اس زیبا و دوستانه 93
sms ziba va doostaneh



احتیاجی به تسبیح نیست...
دستانت را که به من بدهی با انگشتانت "ذکر دوست داشتن" میگویم...


اس ام اس زیبا و باحال
sms ziba va doostaneh



آستین خیالم، چه نخ نما شده است!
بس که هر روز چشمانم را از رویای تو پاک میکنم!


شعر زیبا و دوستانه
sms ziba va doostaneh

کاش میشد بچگی را زنده کرد
کودکی شد کودکانه گریه کرد
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود
آن قیامت که دمی بیشتر نبود
فاصله با کودکی هامون چه کرد!
کاش میشد بچگانه خنده کرد...


اس ام اس زیبا و غمگین
sms ziba va doostaneh



خیلی حرف است...
که تو هر روز در گلویت
خاری کشنده احساس کنی
برای کسی که
" بدانی "
حتی یک بار در عمرش
به خاطر تو " بغض " هم نکرده است..


اس ام اس خسته شدم
sms ziba va doostaneh



خسته شدم ازتکرارِ شنیدن
''مواظب خودت باش''
تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی
می ماندی......


اس ام اس زیبا و احساسی
sms ziba va doostaneh



یعنی میشود روزی برسد
که بیایی.....
مرا در آغوش بگیری....
بخواهم گله کنم....
بگویی هیس.....
بگویی همه کابوس ها تموم شد....
میخواهم همیشه کنارت بمانم.؟.؟.؟


اس ام اس زیبا و دوستانه آبان 93
sms ziba va doostaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد