جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و دردناک sms jadid va dardnak

اس ام اس غمگین




اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan

گـــاهـی از  فـکــر کـــردن  به تــــو فــــرار مـی کنــم
 مثــل رد کردن آهنـگی  که  خـیـلـی دوسـتــش  دارم ...


اس ام اس مسافر
sms mosafer

میگن پُشت سر مسافر آب بریزی برمیگرده
اشــک که از آب زلال تره
 پس چرا مسافر من برنمی گرده


اس ام اس دوست داشتن غمگین
sms jadid va tike dar

مـی گویند لیــاقـــت نداشـت
نمـــی دانـنــــد کـــه تــــــــو
فـقـط دوستـــم نــداشتـی
هـمـیــــن ...

  

اس ام اس باران و عاشقانه
sms baran va asheghane

بـــاران همیشه می بارد، اما مردم ستـاره را بیشتر دوست دارند
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن


اس ام اس شکوه و گلایه
sms aban 93


میـدونی بن بسـت زنـدگی کـجـاست ؟؟؟
جــایــی کـه ...
نـه حـــق خــواسـتن داری
نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن


اس ام اس کنایه از عشق
sms sard bodan

چـند ساعتی با هم بودیم
مـــــن به تـــــو نگاه میکردم…
و تــو به ساعتت
تـو قــرار داشتی و من  بـــی قراری …
 

اس ام اس قشنگ و عاشقانه
sms ghashang va asheghane

ســر سـوزنـی اگــر مــــرا می خـواست
 زمیــن و زمــان را به هم میدوخـــتم ...

 
اس ام اس تیکه دار و سنگین
shekve va gelaye

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭼﺸـﻢ ﻫﺎﯾـﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﺸـﺖ ﺑﮕﯿـﺮﻡ ...
ﺩﯾﺪﻡ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﺳﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ !
 

اس ام اس به سلامتی غمگین
sms be salamati ziba

سلامتی اون کسی که داشت میرفت
گفتم نـرو نمیتونی فراموشم کنی
برگشــت نـگــام کرد
گفتم دیدی نمیتونی …
گفـت: ببخشید شمـــا ؟


اس ام اس جدید و دردناک
sms jadid va dardnak
 
چه اشتباه بزرگیست !
 تـلــخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما 
  شیرینترین لحظات زندگیش را سپری می کند


اس ام اس زیبا و غمگین
sms ziba va ghamgin

عزیــزم چه زیبـا اجـــرا میکنـی ...
خط به خط تمام گفتــــه هایم را...
خواســـته هایم را...
 امـــــا ... برای دیگری


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد