جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و دلنشین sms ziba va ehsasi

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و دلنشین
sms ziba va ehsasi



ای کــاش دلـیـل شـب بیــداری هایـم
بودنت بــود
نــه نبودنـت




اس ام اس زیبا و تیکه دار
sms ziba va tike dar

بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه !
 راست میگفت با دنیا نه ،
 با یکی دیگه عوضم کرد !


اس ام اس و سنگین
sms ziba va sangin


نقـاشــی اش خــــوب نبــود!

امـــا…

خــوب راهـش را کشیــــد و رفـــــت … !

  

اس ام اس تلخ عاشقانه
sms talkh asheghaneh



تــلخی قصــه آنــجاست...
وقــتی دلم "سوخــت"
دلــش "خــنک" شد!


اس ام اس تنهایی گریه دار
sms tanhayi gerye dar

هَرکس یا  " شب"  میمیرد یا " روز "
امــــــــا من ...
" شبــــــانه روز "


اس ام اس کاش میفهمیدی
sms kash mifahmidi

کاش می فهمیدی
 برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛
برعکس …
برای این که میخواهمت ؛ تنهایم …!!!


اس ام اس شکست عشقی
sms shekast eshghi

هر جا که می بینم نوشته است :
” خواستن توانستن است ”
آتش می گیرم !!!
یعنی او نخواست که نشد ؟!


اس ام اس خدایا
sms khodaya

خدایـــــــــــااااا …
 من دلـــم را صــابــون زدم به عـشـــق او
 چـــرا چـشـمانـم می سـوزنــــد؟ …


اس ام اس دردناک و احساسی
sms daranak ehsasi

زانوهایم را در آغوش گرفته بودم ،
وقتی ...
تو برای آغوش دیگری زانو زده بودی


اس ام اس احساسی و غمگین
sms ehsasi va ghamgin



"مــن"
به دنــبال
"تــویی" می گــشت
بــرای " مــــــا " شــدن
دریــغ که بــازی را "او" بــــرد....


اس ام اس جدایی تیکه دار
sms jodayi tikedar



دیـــــــگر
استــفــاده نمی کنــم
از میــم مالکــیـــت !!!
شـــب بـخـیــــــر
عـزیــزش


اس ام اس های جدید ویژه آبان 93
sms haye jadid aban 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد