جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین و زیبا smshaye ghamgin va ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
های غمگین و زیبا
smshaye ghamgin va ziba



ای شمع چه میخندی ؟
به شب تیره خاموشم
بخدا مُردم از این حسرت
که چرا نیست در آغوشم


اس ام اس های غمگین و جدایی
smshaye ghamgin va jodaye

بخدا غنچه شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله آه شدم صد افسوس
که لبم باز برآن لب نرسید


اس ام اس های غمگین و اندوهناک
smshaye ghamgin va andohnak

این چه عشقی است که در دل دارم
من از این عشق چه حاصل دارم
می گیریزی زمن و در طلبت
بازهم کوشش باطل دارم

  

اس ام اس های غمگین
smshaye ghamgin

چرا امید بر عشقی عبث بست ؟
چرا در بستر آغوش او خفت ؟
چرا راز دل دیوانه اش را
به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟


اس ام اس غمگین و بی اعتنایی
sms ghamgin va bietenaye



گفتم خموش (آری) و همچون نسیم صبح
لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو
اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم
در سینه هیچ نیست بجز آرزوی تو


اس ام اس غمگین آبان 93
sms ghamgin aban 93


عاقبت خط جاده پایان یافت
من رسیده ز ره غبار آلود
تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ
شهر من گور آرزویم بود


اس ام اس غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba

اگر وقت نداری با من صحبت کنی درکت می کنم
اگر وقت نداری مرا ببینی درکت می کنم
اگر وقت نداری حالم رو بپرسی درکت می کنم
 اما اگر دیگر دوستت نداشتم این بار نوبت توست که درکم کنی


اس ام اس بی وفایی
sms bivafayi

راندی زبرت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی
چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی


اس ام اس  زیبا
sms ziba

مهربان باش که در آن پس این پنجره ی سبز قشنگ
مهربان است کسی با من و تو
چه قشنگ است نگاهی که به مهر
بگشایی به همه


اس ام اس های عاشقانه و زیبا
smshaye asheghaneh va ziba



        هـــــــمین که عشق باشد آن هـــــــم در حوالی تو
هر چقـــــــدر هم که زمستان باشد
بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است


اس ام اس های غمگین و تنهایی
smshaye ghamgin va tanhaye

بر تو چون ساحل آغوش گشودم
در دلم بود که دلدار تو باشم
وای بر من که ندانستم از اول
روزی آید که دل آزار تو باشم


اس ام اس های غمگین و زیبا
smshaye ghamgin va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد