جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و حقیقت تلخ sms ziba va haghighat talkh

حقیقت تلخ



اس ام اس
زیبا و حقیقت تلخ
sms ziba va haghighat talkh



راندی ز برت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی
چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی


اس ام اس زیبا و دلنشین
sms ziba va delneshin



مهربان باش که در آن پس این پنجره ی سبز قشنگ
مهربان است کسی با من و تو
چه قشنگ است نگاهی که به مهر
بگشایی به همه


اس ام اس زیبا
sms ziba



هر چقـــــــدر هم که زمستان باشد
بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است

  

اس ام اس آغوش
sms aghosh

بر تو چون ساحل آغوش گشودم
در دلم بود که دلدار تو باشم
وای بر من که ندانستم از اول
روزی آید که دل آزار تو باشم


اس ام اس زیبا در مورد باران
sms ziba va haghighat talkh



چقدر این دوست داشتن های بی دلیل...خوب است!
مثل همین باران بی سوال
که هی می بارد...
که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!!


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba va asheghane

آمدی آموختی رسم عاشق شدن را
رفتیو نیاموختی شیوه فراموش کردن را


اس ام اس زیبا و حقیقت تلخ 93
sms ziba va haghighat talkh 93



با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



جای خالیت راآنقدرباچشمانم آب خواهم داد
که دوباره کنارم سبزشوی


اس ام اس زیبا و غمگین
sms ziba va ghamgin

می دونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی
تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی
تو این رویای سر دم گم .خداحافظ گل گندم


اس ام اس زیبا و عرفانی
sms ziba va erfani



خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم
نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم
دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی
بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم


اس ام اس زیبا و قشنگ
sms ziba va ghashang

بــــــاور نمی کنم
اینگونه عاشقـانه
در مـن ، حبس شده باشی!!
بگو با چه جادوئی
مرا اینگونه نا عادلانه وقف خودت کردی؟


اس ام اس زیبا و غمگین
sms ziba va ghamgin

دیدی ای غمگین تر از من
بعد از آن دیر آشنایی
آمدی خواندی برایم
قصه ی تلخ جدایی


اس ام اس حقیقت تلخ
sms haghighat talkh

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد