جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین آبان 93 SMS GHAMGIN ABAN 93

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین دردناک
SMS GHAMGIN ABAN 93



صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر
این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش


اس ام اس غمگین سنگین
SMS GHAMGIN ABAN 93



 رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت … نـعمـت اسـت نـه
 فـاجـعه !! .......... پس بیبن خدا چقدر دوست داره ...


اس ام اس غمگین 93
SMS GHAMGIN ABAN 93



صدا کن مرا
صدای تو خوب است.
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.

  

اس ام اس غمگین دلشکسته
SMS GHAMGIN ABAN 93



دیدی که این بلور درخشان عمر من
بازیچه بود؟
دیدی چه بی صدا دل پر ارزوی من
از دست کودکی که ندانست قدر ان
افتاد بر زمین
دیدی دلم شکست؟ ........


اس ام اس غمگین قشنگ
SMS GHAMGIN ABAN 93



هرجا که سفر کردم توهمسفرم بودی
وز هر طرفی رفتم تو راهبرم بودی
با هرکه سخن گفتم پاسخ ز تو بشنیدم
بر هرکه نظر کردم تو درنظرم بودی


اس ام اس غمگین زیبا
SMS GHAMGIN ABAN 93

همه شب نالم چون نی که غمی دارم
دل و جان بردی اما نشدی یارم
با ما بودی بی ما رفتی
چو بوی گل به کجا رفتی؟
تنها ماندم، تنها رفتی


اس ام اس غمگین دوستانه
SMS GHAMGIN ABAN 93



امشب تمام حوصله ام را در یک کلام کوچک از تو خلاصه کردم
ای کاش می شد یک بار بگویم " دوستـت دارم "
ای کاش فقط تنها همین یک بار تکرار می شد!


اس ام اس غمگین تنهایی
SMS GHAMGIN ABAN 93



صدای قلب نیست ...
صدای پای توست که شب ها در سیــــــنه ام میدوی ...
کافیست کمی خسته شوی
کافیست بایستی ..


اس ام اس غمگین و دلگیر
SMS GHAMGIN ABAN 93



عصری است غروب آسمان دلگیر است
 افسوس برای دل سپردن دیر است
هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت
 عیب از من و توست ، عشق بی تقسیر است


جملات غمگین آبان 93
SMS GHAMGIN ABAN 93

پرنده ای که رفت بگذار برود
هوای سرد بهانه است ...
هوای دیگری به سر دارد . . . !


شعر غمگین آبان 93
SMS GHAMGIN ABAN 93



ز چشمت اگر چه که دورم هنوز ، پر از اوج عشق و غرورم هنوز
قبول است عمر خوشی ها کم است ، ولی با توام پس صبورم هنوز


اس ام اس غمگین آبان 93
SMS GHAMGIN ABAN 93
نظرات 1 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ

حال نکردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد