جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه دوستانه آبان 93 SMS ASHEGHANE ABAN 93

اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس
دوستت دارم آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی


اس ام اس دوست داشتن آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



دوست داشتنت
گنـاه باشد
یا اشتـباه
گناه می کنم ، تو را
حتی به اشتباه !


اس ام اس دوستانه 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم مرا
زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت!

  

اس ام اس دوستانه آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



ای کاغذ سپید کہ همه ی دردهایم را بہ دوش میکشی
یکبار دیگر رویت مینویسم : بینهایت دوستش دارم


اس ام اس عاشقانه دوستانه 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



دلم برایت تنگ نشده … اصلا
دوست ندارم ببینمت … هیچ وقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر … هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم … همیشه!


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است …
لطفا برای شارژ مجدد کلمه “دوستت دارم” را ارسال نمایید !


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



نمی دانم چه دردیست دوست داشتن
همین که پای کســـی به دنیایت باز می شود
پایت از این دنیـا بریده می شود


شعر عاشقانه
SMS ASHEGHANE ABAN 93



رو برگ یک گلابی / با یک مداد آبی
هزار دفعه نوشتم / دوست دارم حسابی


اس ام اس عاشقانه 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



دست های من
از روزی که رهایشان کردی
به موزه ی اشیای گم شده پیوست


اس ام اس عاشقانه آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93



چه لذتی بالاتر از این که اسمت قسم راست یک نفر باشد
چه لذت هایی داری که من ندارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
SMS ASHEGHANE ABAN 93



چقدر دلتنگ حضورت هستم
کاش تصویرت ، نفس می کشید


اس ام اس عاشقانه دوستانه
SMS ASHEGHANE ABAN 93



چند وقتی است مانند معادلات چند مجهولی شده ام
هیچکس به هیچ طریقی نمی فهمم


اس ام اس عاشقانه دوستانه آبان 93
SMS ASHEGHANE ABAN 93

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد