جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی عاشقانه SMS TANHAYI ASHEGHANE

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی عاشقانه
SMS TANHAYI ASHEGHANE



تسبیح نیستم اما
نفسم را به شماره انداخته است
شوق دستهای تو


اس ام اس عاشقانه
SMS TANHAYI ASHEGHANE

یادت را از من نگیر ، بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست


اس ام اس خوشبختی
SMS TANHAYI ASHEGHANE

خوشبختی چیزی نیست که دیگران از بیرون ببینن و بگن
خوشبختی اون چیزی که تو دل آدمه
خوشبختی دلخوشیه آدمه
خوشبختم ٬ چون تورو دارم . . .

  

اس ام اس عاشقانه سنگین
SMS TANHAYI ASHEGHANE

عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثل آن چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!
فنجانت را بده دوباره پر کنم


اس ام اس عاشقانه زیبا
SMS TANHAYI ASHEGHANE

صدا میکنم تو را
این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را
دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد


اس ام اس زیبا و جدید
SMS TANHAYI ASHEGHANE

آدمهای خوب نه خاطره اند نه تاریخ !
بلکه حقیقت روزگارند ، درست مثل خودت


اس ام اس دوستت دارم
SMS TANHAYI ASHEGHANE

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم . . .


اس ام اس احساسی زیبا
SMS TANHAYI ASHEGHANE



خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست


اس ام اس عاشقانه 94
SMS TANHAYI ASHEGHANE



در خاطری که تویی دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم میخواهمت
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 93
SMS TANHAYI ASHEGHANE



چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید


اس ام اس تنهایی غمگین
SMS TANHAYI ASHEGHANE



تو قلب منو کشتی و رفتی ، اما میدونم که حتما یه روز بر میگردی
چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده . . .


اس ام اس دلتنگی عاشقانه
SMS TANHAYI ASHEGHANE



دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد ،
گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان


اس ام اس تنهایی و دلتنگی
SMS TANHAYI ASHEGHANE



نمیدانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم ،
در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده میتازند ،
من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم


اس ام اس در مورد دوست
SMS TANHAYI ASHEGHANE



تنفس : شروع زندگیست ،
عشق : قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب : قلب زندگیست


اس ام اس تنهایی عاشقانه 93
SMS TANHAYI ASHEGHANE

نظرات 1 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد