جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا SMS SANGIN VA ZIBA

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و زیبا
SMS SANGIN VA ZIBA



در تعجبم از مرام این آدمای نادون!
خداوند می بیند و فاش نمیکند
آدمها نمی بینند و فریاد میزنند


اس ام اس سنگین و دوستانه
SMS SANGIN VA ZIBA



درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  .


اس ام اس سنگین و قشنگ
SMS SANGIN VA ZIBA



تویعنی یک کبوتر را
زتنهایی رها کردن
خدای آسمان ها را
به آرامی صدا کردن

  

اس ام اس سنگین و فاز بالا
SMS SANGIN VA ZIBA



من ز شرم شکوفه لبریزم..
یار من کیست ، ای بهار سپید؟..
گر نبوسد در این بهار مرا..
یار من نیست، ای بهار سپید...


اس ام اس سنگین 93
SMS SANGIN VA ZIBA



آسمان می دود ز خویش برون
دیگر او در جهان نمی گنجد
آه، گوئی که اینهمه «آبی»
در دل آسمان نمی گنجد


شعر سنگین و زیبا
SMS SANGIN VA ZIBA



یاد بگذشته به دل ماند و دریغ
نیست یاری که مرا یاد کند
دیده ام خیره به ره ماند و نداد
نامه ای تا دل من شاد کند
خود ندانم چه خطایی کردم


شعر سنگین و غمناک
SMS SANGIN VA ZIBA



دلم غرق تماشا بود، رفتی / میان اشک و آه و دود، رفتی
کنار حسرتی دیرینه ماندم / بهار من، گل من، زود رفتی . . .


اس ام اس غمگین و زیبا
SMS SANGIN VA ZIBA



ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﯾﮏ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﯿﺮﻩ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺍﺳﺖ
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﻣﺄﻭﺍﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ،ﺣﺘﯽ ﺳﺎﯾﺒﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻧﯿﺰ ﺩﯾﮕﺮ
ﺟﻮﺍﺑﮕﻮﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ


اس ام اس سنگین و جدید
SMS SANGIN VA ZIBA



دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟
کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟
هر که قتلی بکند، کشته بهایی بدهد
تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟


اس ام اس سنگین و دلتنگی
SMS SANGIN VA ZIBA



ز هجران تو پرپر می زند دل
ز دل تنگی به هر در می زند دل
چو بلبل در فراق رویت ای گل
به دیوار قفس سرمیزند دل . . .


اس ام اس سنگین و دلنشین
SMS SANGIN VA ZIBA



دمش گرم ، باران را میگویم ، به شانه ام زد و گفت :
خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم .


اس ام اس سنگین دلتنگ شدن
SMS SANGIN VA ZIBA



باران کـه میبـارد.....
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
...راه می افـتم ...
بـدون ِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....
آسمـان گـریـه ..


اس ام اس سنگین آبان 93
SMS SANGIN VA ZIBA
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد