جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه احساسی sms asheghaneh ehsasi

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس قهوه
sms asheghaneh ehsasi


اغوشی می خواهم که در ان گریه کنم...
تمام قهوه های مبادا هم مشکلی را حل نمی کند
وقتی اغوشی برای روز های مبادا ندارم


اس ام اس عشق یعنی
sms asheghaneh ehsasi



عــشــق یــعــنــی :
تـــو دمــای مــنــفــی بــیــســت درجــه کــاپــشــنــتــو دربــیــاری بــنــدازی رو عــشــقــتــــ .....
ایــنــقــد از ایــن حـــرکـــتــــ خــوشــم مــیــاد کــه نــگــو ...


اس ام اس احساسی
sms asheghaneh ehsasi



میگویند:عشق آنست که به اونرسی..!
ومن میدانم چرا..!

زیرادرروزگارمن،کسی نیست که زنانه عاشق شودومردانه بایستد..!

  

اس ام اس عاشقانه جدایی
sms asheghaneh ehsasi



همیشه جرات عاشقانه جدا شدن رو داشته باش
اما حقارت به زور نگه داشتن رو به دوش نکش


اس ام اس احساسی دلتنگی
sms asheghaneh ehsasi

اینجا همه خوبن خیالت راحت!
من مانده ام و چهار تا هم صحبت!
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ تو ایم...
من,عشق,خدا,عقربه های ساعت!


اس ام اس عاشقانه ترکی
sms asheghaneh ehsasi

شمع اگر یانماسا پروانه دولانماز باشنا
نینسین پروانه عاشقدی شمین گوزیاشنا
شمع اگر نسوزد پروانه دور ان نمی چرخد
پروانه چکار کند که عاشق اشک شمع است


اس ام اس احساسی غمگین
sms asheghaneh ehsasi



چقدر سخته یکی بهت بگه گل باش بچینمت!
بعد یه عمر بهت بگه برو نمیخوام ببینمت


اس ام اس احساسی غمناک
sms asheghaneh ehsasi

مرا تنها گذاشت آن کس که در راهــش کفش هایم پاره شد


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh ehsasi

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
 همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !


اس ام اس یاد کردن
sms asheghaneh ehsasi

تو در یاد منی اما یادت بی من است
دست من در دست توست اما فکرت جای دیگریست
در پی عشقی شیرین بودم ناگاه عقلم یخ زد
آتشی که در دلم به پا کردی مستم کرد


اس ام اس زندگی
sms asheghaneh ehsasi



پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
با خودم می گفتم :زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست


اس ام اس عاشقانه احساسی
sms asheghaneh ehsasi
نظرات 2 + ارسال نظر
FAEZEH چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

من و تو پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ

خعلی خوب بود...ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد